وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
صادرات بیش از 64 میلیون دلار کالا از استان همدان

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از صادرات بیش از 64 میلیون دلار کالا از استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

 

آقای حسینی گفت : در نیمه نخست امسال از گمرک همدان بیش از 64 میلیون و 951 هزار دلار کالا صادر شده که 509 هزار و 343 تن وزن داشته است. وی درباره واردات کالا نیز افزود : در این مدت 16 میلیون و 599 هزار دلار کالا از گمرک استان همدان وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نیافته است. معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان ادامه داد : از این میزان واردات 72 و 4 دهم درصد کالای واسطه ای و 25 و 1 دهم درصد خطوط تولید است که خود منجر به تولید و اشتغال شده و فقط حدود 2 و نیم درصد واردات استان کالاهای مصرفی هستند. آقای حسینی تراز تجاری استان را مثبت و بیش از 48 میلیون دلار بیان و خاطر نشان کرد : حجم مبادلات تجاری استان افزون بر 81 و نیم میلیون دلار است. وی گفت : امسال صادرات750 میلیون دلاری از همدان هدفگذاری شده که پش بینی می شود با آغاز صادرات سیب زمینی، سیمان، صنایع دستی، چینی آلات بهداشتی، مواد معدنی فراوری شده و کشمش ملایر بتوانیم این میزان را محقق کنیم. معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان مهم ترین کالاهای صادراتی استان را عمده کالای صادراتی را سیمان،کشمش،سفال،وازلین غیر داروئی ،سالامبور گوسفندی ،چینی آلات بهداشتی ،سیم و کابل آلومینیوم ،شیشه دست ساز ،ظروف تفلون ،شور و ترشیجات ،جار و بطری شیشه ای ،–لوله پلی اتیلن ،کاشی ،گونی پلاستیکی وملحفه بیمارستانی ،پارافین ،ظروف آلومینیوم ،چیپس سیب زمینی و رب گوجه فرنگی برشمرد و افزود :این محصولات به کشورهای عراق ، پاکستان ،اکراین ،امارات ،ترکمنستان ،ایتالیا، قزاقستان ،رومانی ،چین ،ترکیه ،هند ،روسیه ،افغانستان ،بلاروس ،انگلستان ،قطر ،بلغارستان ،هلند ،ازبکستان ،مالزی ،ارمنستان ،گرجستان ،عمان وآذربایجان صادرشده است.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در شنبه 19 مهر 1393برچسب:ندای آذربایجان,همدان,توسعه تجارت خارجی,اقتصاد,صادرات,سازمان صنعت معدن تجارت,استان همدان, و ساعت